Stor interesse rundt lansering av nytt boligprosjekt

Tolvsrød Torg lansert med boligvelger utviklet av Færd
Vi har jobbet med eiendomsutvikleren Folksom over mange år og på ulike prosjekter. Nylig ble Tolvsrød torg lansert, et prosjekt vi har vært involvert i siden de første tankene rundt markedsføring kom vår vei i 2018.
Vi kjenner på en liten stolthet for at prosjektet er lansert. Foruten å ha jobbet med merkevarebygging, grafisk profil, web, tekst og rådgivning, har vi denne gangen også utviklet en boligvelger for digital fremvisning av leilighetene.
Funksjonsrik og skalerbar boligvelger
Tolvsrød torg er det første prosjektet hvor Færds boligvelger benyttes. Løsningen er skalerbar og kan benyttes av alle som selger leiligheter og nye boliger – fra eplehageutbyggere til store eiendomsutviklere. Løsningen kan enkelt implementeres på selgers eller prosjektets hjemmeside, og fungerer uavhengig av ekstern programvare eller tredjepartssider.

Enkelt for kjøper, tidsbesparende for eiendomsutvikler
På tolvsrodtorg.no kan potensielle leilighetskjøpere raskt finne leiligheten som passer for dem. Leilighetskjøper kan enkelt sammenligne leilighetene og markere sine favoritter, i tillegg til å filtrere på relevante data som etasje, boareal, plantegninger og pris.
Boligvelgeren effektiviserer jobben med å presentere prosjekt digitalt. Det er et kraftfullt verktøy som speeder opp prosessen med å legge det ut og presentere det på en god måte. Så lenge grunndataene er på plass, kan selger gjøre det meste selv, og spare masse tid. Med egen test drive-funksjon kan selger hele tiden se løsningen live.
Egen integrasjon mot HubSpot
Folksom bruker HubSpot som CRM-system som har sømløs integrasjon mot Boligvelgeren. Her fremgår detaljert innsikt i brukernes adferd slik at kundereisen og markedsføringen kan skreddersys.
– Gjennom løsningen Færd har utviklet, får vi styring over kundereisen på vår måte. Boligvelgeren gir oss mulighet til å tilpasse funksjonalitet og utseende etter våre behov og effektiviserer prosessen betraktelig. Vi opplever at dette løfter kvaliteten på boligprosjektet og styrker evnen til å ivareta og lette kundereisen, forteller Henriette Throndsen i Folksom.

Over 470 personer på interessentlisten
Throndsen kan fortelle at det har vært en enorm respons rundt prosjektet siden lanseringen, og at de nå har over 470 personer på interessentlisten.
– Vi ser at markedet har reagert veldig positivt på Tolvsrød torg, og har store forventninger til den videre utviklingen av hele området. Da vi nylig arrangerte et informasjonsmøte, hadde vi rundt 150 deltakere. Siden salgsstart har vi mottatt ti kjøpstilbud samtidig som mange er på liste og i vurderingsfasen for å kjøpe. Her ser vi virkelig at Boligvelgeren kommer godt til nytte.
Relevante artikler
Årsrapport: Dette må du tenke på
Nye krav til rapportering i årsrapporter
Employer branding, viktig når du rekrutterer?
Derfor bruker vi i Volmax Færd
Hvorfor er godt design avgjørende i årsrapporter?
Tre leveregler for å utvikle en god logo
Det er bare et navn … eller?
6 tips for en god årsrapport
Årsrapporten som verktøy for kommunikasjon
Historiefortelling i reklame
Søker du i Google, eller i ChatGPT?
Trykket eller digital årsrapport?
Slik øker du rekkevidden på Instagram
Kreativitet er som en muskel. Den må trenes.
Markedsføring i 2025
Verdien av et godt omdømme
Få Færd på øret: Vi starter podcast
10 grunner til at du ikke lykkes på TikTok
Fått med deg disse some-nyhetene?
Fullt hus på kurs om digital synlighet
La hjernen ta pause
Markedsføringstrender akkurat NÅ
Hvorfor bruke HubSpot?
4 tips som kan få fart på kreativiteten
Den best bevarte hemmeligheten innen markedsføring?
Stor interesse rundt lansering av nytt boligprosjekt
Film bedre med mobilen – 10 tips
Hvorfor landingssiden din ikke konverterer
Færd på scenen hos Kampanje
Derfor bruker vi i Fønix Færd
Kom i gang med kunstig intelligens!
Derfor bruker vi i Bilservice Færd
6 tips til gode idéprosesser
5 markedsføringstendenser som fremdeles preger 2024
Derfor bruker vi i Folksom Færd
Sosiale medier - trender for 2024
Hvordan vil AI påvirke SEO?
Derfor bruker vi Færd
Hvordan få best mulig synlighet i Google?
Gode landingssider øker konvertering
HubSpot Gold Solutions Partner
Kim Nygaard til Færd
HubSpot – hva og hvorfor?
7 tips for å lykkes på Instagram
Slik lager du en god årsrapport
Visjoner til glede og besvær
Ta kontroll på synsinga!
Annonse for Grefsen Stasjon
Vi heier på hverdagsheltene våre!
Always on i sosiale medier
Huskeliste for filmproduksjoner
Bli kjent med Bjarte
7 tips til deg som skal lage film til sosiale medier
Innholdsmarkedsføring og sentrale begreper
Ny rådgiver/tekstforfatter til Færd
Årsrapporter: En kort rapport om hva du må tenke på
Ny nettside? Husk å rigge deg for det som kommer.
Færdvettreglene
Bedriftsblogg – hvorfor og hvordan?
5 digitale tips å ta med deg i 2021 - FÆRD Kommunikasjon Tønsberg
10 tips til en god nettside
Krisekommunikasjon
5 SEO trender for 2020 - FÆRD Kommunikasjon Tønsberg
Fire markedsføringstrender du bør være oppmerksom på i 2020!
Fem tips for å øke bedriftens synlighet på LinkedIn
7 tips for å lykkes med livesending
Livesending på YouTube
Slik holder du oversikten over dine Instagram-poster
Din historie bedre fortalt
9 tips for bedre idéprosesser
Visste du at Snapchat eier alt du legger ut?
Google Ads på TV
Nok et vellykket frokostseminar!
Slik får du suksess på LinkedIn - Færd Kommunikasjon
Frokostseminar: Linkedin og SoMe-trender
Guilty pleasure Spotify-liste
3 Snapchat-tips til din bedrift
Annonsering på Google – en kort innføring
Facebook Watch lansert i Norge!
Færd er Google Partner
6 tips for økt synlighet
Færd fusjonerer med Marketing Services
Slik forteller du historier på Facebook - FÆRD Kommunikasjon
Lost your mind
Vellykket frokostseminar
Frokostseminar: SoMe - So what?
Endelig er Facebook Marketplace lansert i Norge!
Færden fortsetter – vi styrker laget med tekstforfatter
Har du hørt om "Chevron Stitch"?
REISEBREV FRA OMDØMMEDAGEN 2017
Da Essenz og Spring ble til Færd
Film for Bil-Service - Reflekskampanje
Kreativitet når du løper fra et rovdyr