Det Nye Teaterkompaniet
Strategi og rådgivning; konseptutvikling, web, digital markedsføring, PR, visuell profil

Det Nye Teaterkompaniet står bak en rekke produksjoner og teateroppsetninger i Norge de senere årene. Kampen om Prinsesse Kristina ble satt opp i Tønsberg med urpremiere i 2021 og ny oppsetning i 2023.


Oppgave
Samarbeidet med Det Nye Teaterkompaniet har pågått siden 2019. Vår oppgave var å utvikle og markedsføre oppsetningen. Våre oppgaver har vært strategi og planlegging knyttet til arrangementene, bistand med å skaffe midler til finansiering, PR, utvikle visuell profil, utarbeide nettsider, utarbeide annonser, digital markedsføring og tekstarbeid.
Resultat
Forestillingene var suksessrike med nær 3000 solgte billetter hvert av årene. Vårt innledende arbeid med å få i stand møter med aktører i næringslivet, fylke, kommune og sparebankstiftelser, resulterte i at disse ble støttespillere for prosjektet. Den grafiske profilen fanget tidsånden, samtidig som kampanjer har bidratt til lokal og nasjonal oppmerksomhet.
