Folksom – Tolvsrød torg
Merkevarebygging, grafisk profil, logo, slagord, web/hjemmesider
Folksom er en eiendomsutvikler med base i Tønsberg. Selskapet skiller seg fra andre utviklere ved at de jobber for å skape sosiale bomiljøer og møteplasser, som bidrar til å løfte stedets totale attraktivitet.
Oppgave
Utvikling av logo, visuell profil, tone of voice, slagord og hjemmeside for prosjektet Tolvsrød torg; 42 nye leiligheter og attraktive lokaler for næringsdrivende, i tillegg til et grendehus for hele lokalmiljøet.
Resultat
For å gjenspeile prosjektets grunnleggende idé om bærekraft og natur, valgte vi å la navnet utgjøre selve logoen i en helt enkel og ren form. VI utviklet også slagordet «Et sted å leve. Et sted å bo.».
For digital fremvisning av leilighetene i prosjektet har vi benyttet vår egenutviklede boligvelger. Denne har integrasjon mot Hubspot, som er CRM-systemet Folksom bruker på alle sine eiendomsprosjekter.
content.absolute_url: https://fard.no/arbeider/folksom-tolvsrod-torg-merkevarebygging
post.id: 157445531959, post.absolute_url: https://fard.no/arbeider/applaus
post.id: 157505648760, post.absolute_url: https://fard.no/arbeider/kristinaspelet
post.id: 195602841964, post.absolute_url: https://fard.no/arbeider/tonsberg-taxi
post.id: 195187683452, post.absolute_url: https://fard.no/arbeider/fk-eik-tonsberg-logo
post.id: 194384958363, post.absolute_url: https://fard.no/arbeider/folksom-tolvsrod-torg-merkevarebygging
post.id: 157505063742, post.absolute_url: https://fard.no/arbeider/elop
post.id: 157505063847, post.absolute_url: https://fard.no/arbeider/envo
post.id: 196065221125, post.absolute_url: https://fard.no/arbeider/smilokka