EN NO

DK Bilskade
Merkevarebygging i digitale kanaler

Merkevarebygging i digitale kanaler: DK bilskadesenter - Kundecase Færd

DK Bilskadesenter er et uavhengig bilskadeverksted med avdelinger på Øst- og Vestlandet. Selskapet er godkjent skadeverksted for bl.a. Tesla, Jaguar, Ferrari og Maserati. 

Oppgave

Merkevarebygging og posisjonering med utgangspunkt i selskapets historie og fagkunnskap. 

Resultat

Profileringskampanjen «Hekta på bil». I kampanjen frontes utvalgte medarbeidere for å kommunisere erfaringen og fagkunnskapen. Kampanjen ble kjørt i sosiale medier og i lokalaviser.

70x100_plakater3
70x100_plakater
70x100_plakater2
Hero-DK-bilskade
content.id: 196188403595
content.absolute_url: https://fard.no/arbeider/dk-bilskade
post.id: 157442055086, post.absolute_url: https://fard.no/arbeider/volmax
post.id: 157445532010, post.absolute_url: https://fard.no/arbeider/bilservice-employer-branding
post.id: 194393736888, post.absolute_url: https://fard.no/arbeider/easy-verksted-konseptutvikling
post.id: 191750308383, post.absolute_url: https://fard.no/arbeider/bilservice-vroomservice
post.id: 157446356309, post.absolute_url: https://fard.no/arbeider/bilservice-sesongkampanjer
post.id: 196188403595, post.absolute_url: https://fard.no/arbeider/dk-bilskade