Vestfold og Telemark fylkeskommune
Merkevareplattform: Logo, visuell profil
Vestfold og Telemark fylkeskommune har over flere år drevet kulturprosjektet Arbeidslivets kulturseilas; et kulturprogram for bedrifter i Vestfold og Telemark der stikkordet er kulturopplevelser og nære møter med publikum på arbeidsplassen.
Oppgave
Færd fikk oppgaven med å utvikle ny merkevareplattform for fylkeskommunens kulturprosjekt som ønsket en total fornying av sitt uttrykk. Vårt oppdrag var å utvikle en ny merkevareplattform som inkluderte nytt navn, ny logo og et visuelt profilprogram.
Resultat
Vi utviklet ny merkevareplattform som utgangspunkt for arbeidet med visuell identitet. Stikkordene for det nye visuelle uttrykket er glede, energi og inspirasjon. Sterke farger og dynamiske former bidrar til et lekent og levende uttrykk. Profilen ble lansert våren 2022 da programmet startet opp igjen etter pandemien, og har høstet stor Applaus hos publikum.
the title of the section
Borregaard – årsrapport
Applaus – merkevareplattform og visuell profil
Volmax
Bilservice – Employer branding
Kristinaspelet – profil og markedsføring
Cefor – årsrapport
Tønsberg Taxi – Logo og profil
Höegh Evi – årsrapport
Mantena – årsrapport
Argeo – reklamefilm
Fønix – profilfilm
Easy Verksted – konseptutvikling
FK Eik-Tønsberg - logo og verdiplattform
Sirius-Labs – årsrapport
Nykode Therapeutics ASA – presentasjonsfilm
Mantena – reklamefilm
Folksom – merkevarebygging og profil
Bilservice – reklamekonsept
JM Norge – merkevarebyggende film
Bilservice – sesongbasert kampanjearbeid
Elop – merkevare og markedsføring
Turkish Airlines – PR og mediekontakt
Envo – merkevarebygging og profil
Croatian Tourist Board – PR og sponsorarbeid
DK Bilskade – idé og konsept
Smiløkka - Logo og profil
DNK – årsrapport